
Estimats amics, us escric per comunicar-vos que la Cerimònia de la Llum tornarà a brillar amb tota la seva força el proper 13 d’agost al Monestir de la Porta Ferrada de Sant Feliu de Guíxols.
Després de les 12 representacions fetes fins ara, iniciem una nova etapa en el 2012 concentrant-nos en una nova dimensió de l’espectacle que recull l’energia i experiència dels anteriors, per concentrar-la de manera que cada feix de llum, cada nota, cada gest, toqui tots aquells punts que ens agermanen en una mateixa vibració i alhora ens sorprenen amb la seva inabastable diversitat.
Aquest procés creatiu, és el de la meva pròpia vida i no és més que el fruit de l’experiència i l’aprenentatge amb cada una de les Cerimònies, veritables concelebracions de la vida en comunitat. La singularitat de cada una de les persones, de cada un del llocs que ha acollit la Cerimònia, ha transformat la seva més profunda originalitat. Cap vida resta immutable quan es relaciona sincera i profundament amb qui troba en el seu camí i ara mateix el que vull destacar d’aquesta experiència, més encara que la dignitat del nostre poble mil·lenari i el seu patrimoni, és haver sentit la veu de Mohamed Ayoub fer una crida al minaret dins d’una església on feia unes hores el mossèn que ens acollia hi celebrava una missa. I molt més encara, vull sentir de nou cada una de les abraçades que en acabar aquesta celebració de la llum, feia que per un moment etern, la singularitat de cada un de nosaltres perdés forma i contorns.
Us espero sota l’arc de Sant Benet de la Porta Ferrada a les 22:30 del dilluns dia 13 d’agost.
Ad morten festinamus
Afegir un comentari